måndag 24 februari 2014

MINIWEEKEND GÖTEBORG


Bilder från morgonens kaffestund.
Dagens första kopp är nästan bäst :) eller vad säger ni?



Hej Finingar,

Helt ljuvlig dag vi har, solen skiner och det är vår i luften.. vet att det tjatas om 
det här med våren, men idag är det verkligen sååå härligt ute. Det spritter lite 
hela kroppen av ljuset och värmen. Jag öppnade precis våra skjutdörrar från
köket ut på verandan och sitter nu med datorn och dagens tredje kopp kaffe.

Vi kom hem igår efter fyra dagar hemma (fast ändå borta) i Göteborg.
I lördags passade jag och mannen på att spendera lite tid tillsammans 
medan farmor och farfar passade Alicia. Vi käkade på Burgersson och 
kollade bio "Hundraåringen". Mysigt att vara på tu man hand :) 
Annars har vi mest umgåtts med familj och vänner, strosat på stan,
shoppat lite och haft det allmänt bra, som man alltid har det i Gbg :)

Hoppas ni mår bra och njuter av solen idag!

KRAM





2 kommentarer:

  1. Åh vad jag gillar din blogg! Så himla fin och liksom hemtrevligt :) en liten fråga; när du köper nytt till hemmet, och byter ut. Vad gör du av det "gamla"? Säljer, sparar, slänger? Jag har så svårt att göra mig av med sådant som är helt och funktionellt. Och särskilt "prydnader". Jag gillar helt enkelt inte att slänga, av miljö och resursskäl, samtidigt som jag ibland vill ha nytt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hedvig, vad glad jag blir att du gillar min blogg, det värmer ♡
      När jag köper nytt till hemmet så slänger jag aldrig något gammalt. Jag säljer väldigt mycket på olika nätloppisar
      och en del saker sparar jag eller ger till någon mer behövande.

      Hoppas du har en fortsatt fin torsdag! Kramar

      Radera