onsdag 8 januari 2014

LYXIG VARDAG


Se så fina mina rosor och ranunkler är fortfarande :)



Hej god kväll onsdag,

Har precis kikat på Mästerkocken här hemma efter en god middag.
Har tillbringat hela dagen med L&F, lika mysigt som vanligt. Lunch, 
långpromenad och fika. Så skönt att bara hänga och ta det lugnt. 
Det är en lyx som jag verkligen njuter av som mammaledig, att få 
tillbringa dagarna med Alicia och se henne utvecklas. 

Sprang förbi HM Home när jag var på väg hemåt från stan och 
nu måste jag tipsa er om ett riktigt fynd.. dessa fina kuddfodral 
för endast 29,50:-. Ja, det är ju så billigt att man nästan 
måste köpa ett, bara för att :) Jag tror jag ska köpa ett gäng
till vårt "gästhus".. tycker det är på tiden att vi piffar till det lite :)

Hörs snart igen, ha en fin fortsatt kväll allihopa!

KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar