fredag 17 januari 2014

GOD MORGON HÄRLIGA FREDAG




Lite bilder från vårt matrum i morse när frukostgröten skulle intas :)



Fredagsmorgon, 

Mysig fredagsmorgon, helgen närmar sig och snön faller vit utanför fönstren. 
Jag sitter och äter sen frukost i matrummet. Den här veckan har jag kört på gröt
varje dag istället för bröd och sånt.. det är ju så gott, med bröd alltså, men borde 
kanske i emellanåt tänka lite mer på vad jag stoppar i mig :) så nu får det bli gröt ett
tag i alla fall. 

Vad ska ni göra i helgen? vi bestämde lite spontant att vi åker till vårt älskade 
Göteborg, om inte vädret skulle ställa till det.. så mina göteborgsvänner, är ni hemma? :)

Ser fram emot att umgås med familjen men också att gå i mina favoritbutiker och
få lite ny inspiration.. sist besökte jag Market 29 som hade väldigt mycket fina grejer
men självklart blir det även en tur till Artilleriet och Norrgavel... bl.a. 

Nu är det dags att börja packa och fixa i ordning oss.. 
vi hörs snart igen.

KRAM KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar