söndag 26 januari 2014

EN DAG I PULKABACKEN


Pappa och dotter i pulkabacken. Alicia tyckte det var riktigt kul tror jag :)



Hej,

Då var det söndag igen och snart dags för en ny vecka. Här hemma har
vi haft en sådan där fixarsöndag.. det vill säga att vi har gjort en del "måste"-saker. 
På eftermiddagen jobbade jag ett par timmar också men jag tänkte fokusera på
gårdagen då vi var i pulkabacken. Alicia fick premiäråka i hennes nya pulka och 
jag tror att hon gillade farten. Vi var i en liten backe men som förmodligen kändes 
ganska brant för en så liten plutt som Alicia :) Hon skrattade gott och det var kul
att komma ut en sväng i vintervädret. Blir definitivt fler pulkadagar så länge snön
ligger kvar. Nu ska jag hjälpa min kära man med söndagsmiddagen.. lax står på 
schemat. Tror det blir med citron och gräslök.. Mmm, är hungrig som en varg redan nu.

Ha en skön kväll!

På återseende,

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar