måndag 20 januari 2014

DIY - MARMORBORD

Hello Monday,

Hur mår ni såhär första dagen efter helgen? 
Här hemma har jag fixat och donat med ett litet projekt som jag haft i åtanke
länge.. men nu fick jag ändan ur så att säga :) Jag har grejat ett litet bord i vår hall
där man kan lägga sina nycklar, plånbok och annat som annars hamnar lite var 
stans i huset. Bordet är inget fancy alls, utan ett enkelt sido/nattduksbord från vårt
blågula möbelvaruhus, men det har fått en liten "upphottad" känsla med en skiva 
i marmor (kontaktfilm). Jag är väldigt nöjd med resultatet måste jag säga. Lite trixigt 
att få till kanterna snyggt men resultatet blev mycket bättre än vad jag väntade mig. 
Se och bedöm själva :) 


KRAM










Kontaktfilm, ett enkelt, kul och billigt sätt att förändra en möbel. 
Finns i massor av olika mönster och kulörer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar