måndag 25 november 2013

BACK AGAIN

Hej igen,

Det var ett tag sedan.. men nu är jag tillbaks :) I bland hinner man ju inte riktigt med allt
som man vill göra.. och bloggen har tyvärr hamnat lite i skymundan på sistone. Tack till
alla er som skrivit och sagt att ni saknar mina inlägg, det värmer ska ni veta. 

Mysig tid vi är inne i just nu, jag fullkomligt Ä L S K A R julen och alla dess förberedelser.
Det är ju så mysigt med stämningen, dofterna och de mörka kvällarna då man kan 
mysa fullt ut med tända ljus, glögg och pepparkakor. Jag har börjat med 
adventspysslandet lite i förväg, hängde upp stjärnor igår och pyntade min fina 
silverbricka med ljus, hyacinter och trädgårdens kottar :) Det är verkligen ett bra tips, 
att kolla i trädgården, vad som ligger på marken, i buskar osv. Kottar och grenar kan 
vara väldigt vackra att pynta med. 

Vad har ni haft för er på sistone då? Jag har jobbat en hel del med mitt företag. 
Jätteroligt att det händer grejer hela tiden och att uppdragsgivare hör av sig. 
Snart åker vi på en välbehövlig semester också, har börjat nedräkningen :)
Hoppas att Alicia kommer uppskatta semestern lika mycket som vi, hon är
extra vaccinerad och vi har förberett ett litet reseapotek med vätskeersättning,
näsdroppar, alvedon och annat smått och gott, ready to GO :)
Underbart med lite värme och sol mitt i vintern. 

Här kommer lite bilder med julinspiration. 
Vi hörs snart igen,

KRAM





2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är tillbaka! Har verkligen saknat dina inlägg! Och dina fina bilder! Ha en härlig resa! Hälsa David och Alicia! Kram från Åsa och Håkan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att höra! Familjen hälsar tillbaka. Kram

      Radera