söndag 29 september 2013

MINIMINI

Hej söndagskväll!

Ligger i soffan och slappar med en kopp te i handen, har haft en
jättemysig dag i solen med min lilla familj och igår hade jag en
väldigt trevlig kväll hemma hos Sanna som bjöd på tjejmiddag.
En perfekt helg på alla sätt, lagom mycket av allt :) Vad har ni gjort?

Nu inväntar jag Bron som börjar klockan nio på ettan. Kan verkligen
rekommendera den serien för er som inte sett den. Spännande som 
bara den och duktiga skådespelare. 

Måste förresten tipsa om butiken Minimini som tyvärr ska stänga ner
den sista oktober. Det är synd, för hon som har butiken är så
duktig och gör så mycket fina grejer till barn. Speciella saker
som inte finns överallt. Jag har beställt en mössa till Alicia 
som är alldeles bedårande söt. Så ni som också vill beställa 
något, skynda er innan butiken försvinner!

KRAMAR


Denna mössan har jag beställt till Alicia, är den inte söt?!
Leoprint tröttnar jag aldrig på!

1 kommentar:

  1. Önskar David lycka till inför imorgon. .vitblåa hälsningar från Åsa och Håkan

    SvaraRadera