måndag 30 september 2013

MAMA-TIME




Hej sötingar,

Idag har jag haft en sådan där riktigt seeeeg dag. Huvudet känns som en tung boll
och jag har liksom inte energi till nått. Som tur är fick jag fin post idag i alla fall.
Nya numret av MAMA som jag tänkte gotta ner mig i när Alicia har somnat :)
och så kom det ett supergulligt paket från Minimini som jag pratade om igår.
Hur ofta får man överraskningar i paketen när man beställer något på nätet?
Inte ofta, enligt min mening, men i detta lilla paket, som för övrigt var så fint
inslaget, fick jag ett hårband med tigrar på + ett halsband med peacemärke
till lillan. Då blir man ju väldans glad! Hårbandet är lite "Mini Rodini" style
tycker jag, jättefint. TACK KatarinaMinimini!

Ne, nu ska jag bada Alicia innan det är dags för välling och sova.
Hoppas ni får en skön måndagskväll. 

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar