måndag 9 september 2013

HEMMA IGEN!

Hej igen,

Hoppas ni alla mår strålande! Nu var det ett tag sedan jag bloggade. 
Vi har ju vart i väg på lite semester och jag tänkte att det kunde vara 
skönt att vara "nedkopplad" några dagar :) Man har ju alltid telefonen 
i högsta hugg och kollar mejl och sociala medier hela tiden, så denna
semester var telefonen för det mesta i väskan, men nu är jag tillbaks :)

Vi har haft en underbart skön långhelg, med start i huvudstaden.
I Stockholm umgicks vi med min vän A-S och vi hade en riktigt
mysig dag på söder. Vi gick i lite butiker och avslutade kvällen
på Urban Deli vid Nytorget. Ett riktigt bra ställe, där åt vi en
ostbricka med rött vin, nam nam :) Bjuder på lite bilder från 
Stockholm idag och så återkommer jag med Gotlandsbilderna.

Appropå Gotland, vilket ställe! Man vill ju bara flytta dit.
Davids bästa väns föräldrar har ett hus på östra sidan som
ligger helt gudomligt till, 100 meter till havet, lugnt,
stilla och fridfullt. En riktig pärla. Där har vi njutit, ätit middagar
badat och haft det sådär bra som man bara har det med kära
vänner. Mer från Gotland kommer i morgon, för nu måste 
vi sova :) Man blir ju trots allt lite trött av att vara borta också.

KRAM

Anna-Stina & David på båten hem till Sjöstaden, en vacker kväll! 



Urban Deli





Nam Nam :) Ostbricka och vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar