onsdag 11 september 2013

EN SKATT SKA SITTA SOM EN PRINSESSA :)

Lou Lou Ghost, finns att köpa på RoyalDesign

Den här stolen skulle väl vara fin på Alicias rum?
Gillar verkligen Lou Lou Ghost babystol från Kartell och dessutom
har den ett hyfsat pris på RoyalDesign. Tycker det är fint att blanda 
loppisfynd, nytt, gammalt och design. Blir liksom mer levande då! 

Ne, nu måste jag slänga i mig lite middag innan IDOL.
David är borta och har spelat cupmatch i kväll så jag 
tänker äta något enkelt. Inte alltid så kul att laga mat när man 
ska äta alldeles ensam :)

Ha en supermysig kväll!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Jättefin! Min dotter har den stora varianten som skrivbrórdsstol.

    Jättemysig blogg du har!

    Therese

    SvaraRadera
  2. Tack Therese, vad roligt att du gillar min blogg :)

    Låter jättefint att ha den som skrivbordsstol. Jag tänkte ev. något liknande

    även om det kommer dröja ett tag innan Alicia sitter vid ett skrivbord :)

    Kram Karin

    SvaraRadera