måndag 2 september 2013

DET LILLA EXTRA!



Sååå fina sängkläder från GARBO & FRIENDS, vill ha! :)

Hej på er söta!

Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har vart effektiv idag och hunnit med
en massa trädgårdsarbete :) Klippt gräsmattan och tagit hand om mina 
blommor som börjar känna av de kalla nätterna. Jag har också målat
stringhyllan som jag pratade om tidigare. Den var rätt sliten så den 
behövde en ordentlig uppfräschning.. men nu tror jag den kommer bli jättefin.

För en tid sedan hittade jag ett nytt varumärke som gör exklusiv och 
unik babytextil- och inredning, GARBO & FRIENDSDe arbetar med material 
som kashmir och ekologisk bomull och jag bara älskar deras illustrationer, 
de har liksom det där lilla extra :) Helt klart en favorit!

Nu blir det till att krypa upp i soffan och kolla Idol.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar