söndag 14 juli 2013

UTVILAD EFTER EN SKÖN HELG

Hej på er alla fina!

Hoppas ni har haft en skön helg. 
Jag och Alicia kom hem från mina föräldrars sommarställe idag på eftermiddagen, 
nu känner jag mig utvilad. Det är så skönt att komma ut på landet och bara 
njuta av lugnet och tystnaden. I går kväll satt vi ute och käkade och tittade 
ut över sjön.. totalt tyst överallt. Det är rogivande och vackert.

Idag spelade IFK mot Gefle, och det slutade 2-2. Bättre med en poäng än ingen.. :)
Nu sitter killarna i bussen på väg hemåt, så vi får se när mannen dyker upp. 
Alicia verkar helt slut.. hon somnar numera vid åtta på kvällarna. 
Så skönt att få några timmar "över", så nu ska jag bära upp henne till sängen.

Ha en mysig söndagskväll!

KRAM


Bjuder på ett par bilder från landet :)



Tröja från 5 Preview ISA COUTURE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar