onsdag 17 juli 2013

LJUVLIG DOFT

God förmiddag,

Vad pysslar ni med denna onsdag? 
Själv har jag precis kommit hem från en promenad med Alicia.
Nu ligger hon och sover ute i vagnen och då passar jag på att pyssla om mig själv lite :) 
Har gjort en ansiktsbehandling, (med Decléors 3 min Life Radiance mask) 
gillar den mycket, återfuktande och doftar gott. Sen måste naglarna målas
på nytt, ser så mycket fräschare ut med fina naglar på solbrända händer. 
Mitt favoritlack kommer från ESSIE och har färgen "Cute As A Button". 
Förut gick jag alltid och fixade mina naglar hos duktiga Eglina här i stan men 
när jag blev gravid så tog jag en paus..  kanske kommer jag börja igen, 
det är rätt skönt att ha en förstärkning och slippa måla de hela tiden, men vi får se :)

Passade också på att slänga in en tvätt, så härligt att kunna hänga tvätten ute 
i de varma vindarna :) Använder just nu ett tvätt- och sköljmedel från 
LAURA ASHLEY, och doften är verkligen helt ljuvlig! Måste ni testa. 
Finns att köpa på bl.a. NK och Drytrend.

Ha en fin dag i solen, nu ska jag lägga mig på soldäcket!

Tjingeling, hörs sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar