torsdag 4 juli 2013

BUSY BUSY...

Hallå på er!

Hoppas ni mår bra allihopa.
Det har blivit lite dåligt med uppdatering här på bloggen de senaste dagarna. 
Jag har bråda dagar med planering av Alicias namnkalas. Det är mycket som ska grejas :)

I går kväll bakade jag, låg inte i sängen förrän halv tolv och då kunde jag inte sova,
låg bara och tänkte på allt jag ska göra idag, haha, så typiskt!
Hela huset låg och sov så gott och jag bara väntade på att det skulle bli morgon :)

Igår kväll när vi nattade Alicia ropade hon "Ma ma".. och idag har hon sagt "Ba ba"
Låter så sött när hon försöker prata, tänkt så kul när det kommer riktiga ord.

Nu ska vi åka till Linköping.. ännu ett projekt ska slutföras innan lördag.

Vi hörs senare!

KRAM

Köpte pioner igår som nu pryder vardagsrumsbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar