tisdag 4 juni 2013

OBESKRIVLIG KÄRLEK

God kväll!

Nu sitter jag äntligen i soffan med en god cortado i handen, 
efter middag och nattning av lillan. Det bästa som finns är att ha en 
kvällstrött, gosig Alicia i famnen och snussa och pussa på henne. 
Hon doftar så gott, helt obeskrivlig kärlek. 

Hon har blivit så stor nu, snart 6 månader. Känns som att tiden bara springer iväg.
Ibland vill jag stoppa den för man får ju aldrig tillbaka den här bebistiden...
men å andra sidan är det jättekul att hon utvecklas och mer och mer blir
en egen individ. Ska bli så spännande att se vem hon är mest lik, till sättet alltså,
för ingen som sett henne kan ju undgå att hon är en liten kopia av pappa 
utseendemässigt :) 

I dag har jag suttit och planerat lite inför Alicias namngivning som vi ska ha i början
av Juli. Hittade massa söta klänningar från Monsoon.

Jag har också kikat runt på lite klinkers idag. Vi ska lägga nya plattor runt kaminen
i vardagsrummet och även i sovrummet där det tidigare stått en kakelugn. Nu har jag
äntligen hittat det vi ska ha, sååå fint! Från Marrakech design.

Natti natti!

KRAM









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar