tisdag 11 juni 2013

FAVORITER TILL ALICIA

Hej alla,

Måndag igen, hoppas ni har en bra sådan. 
Jag har haft massa energi idag och fixat sådana där saker 
som jag har tänkt göra länge.. packat upp några flyttkartonger som blivit stående, 
städat tvättstugan osv. det är ju så skönt när det väl blir gjort. 

När David åkte iväg till Parken på eftermiddagen tog jag och Alicia 
en promenad. Vi gick förbi blomsterhandeln här uppe hos oss 
och köpte pioner (min favoritblomma). Hade det i min brudbukett, 
de är ju så vackra! Så nu sitter jag här i ett nystädat hem med färska 
snittblommor och mår bra :) Har precis ätit middag med Alicia, 
David spelar Östgötacupen i kväll.

För ett tag sedan hittade jag en underbar liten butik som säljer 
barninredning på nätet. Mokkasin heter den och jag skulle kunna 
köpa hela butiken, om jag kunde :) Se bara här på några godbitar.


Kaninlampa, så söt!

Origamikatter


Älskar Honeycombs!


Alla bilder från www.mokkasin.com/sv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar