torsdag 30 maj 2013

DU SKA INTE TRO DET BLIR SOMMAR...

Precis hemkomna från babysången som vi brukar gå på en gång i veckan. 
Låtarna fastnar ju verkligen i huvudet, just nu nynnar jag på "Idas sommarvisa". 
Den är ju så fin, även om det kanske inte låter så vackert när alla vi mammor ylar :) 
Det viktigaste är ju trots allt att bebisarna gillar det och det gör dem. 
Alicia blir alldeles till sig när sången sätter igång, 
hon tycker det är väldigt spännande och roligt. 

Igår var vi på BVC och 5-månaders vaccination. 
Det gick väldigt bra och Alicia var så duktig, grät knappt.. 
kanske för att jag satt bredvid och distraherade henne med en "kvackande" anka :) 
David var med och höll i henne, en stor trygg famn. 

Sprutor är det värsta jag vet, har alltid varit lite harig av mig vad det gäller sådant. 
Men nu för tiden brukar jag försöka tänka att har jag fixat att föda barn 
klarar jag ALLT! Ellerhur, det kan väl knappast finnas något som gör mer ont?

Nu ska jag passa på att äta lite lunch. I kväll ska vi till Nya Parken, 
Heja Heja IFK :)

KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar